✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥

✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥
 
♥♥♥ دهلران
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 15673
تعداد مطالب : 493
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



 src='http://roozgozar.com/blogcode/chat/forms/pro1.php?title=www.roozgozar.com'>src="http://LoxBlog.Com/fs/fallb.js">

كد موسيقي براي وبلاگ

تعبیر خواب



« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:



' dir="ltr" >

كد موسيقي براي وبلاگ

هنگامه - اجازه

بزرگترين مرجع کد آهنگ

آپلود عکس

بهترين كد هاي جاوا

مطالب کمياب در حسابداري

>[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2272/c119871270e641dfbfed2be5b189df88.0.gif[/img][/url]

 

«رائول گونزالس» از مشهورترين منچ بازهاي جهان به حساب مي‌آيد... او تاكنون توانسته جوايز زيادي را براي تيم‌ملي شهرك وحدت و باشگاه منچ ميمه به ارمغان بياورد.ازجمله 3 عدد فلاسك ، دو دست پارچ وليوان ومبلغ 15 هزار تومان هديه نقدي. او سابقه حضور در سه جام‌جهاني مارپله را نيز دارد، اما تاكنون در رده ملي نتوانسته به افتخاري برسد، اما با باشگاه منچ ميمه سه بار قهرمان باشگاههاي دهلران شد.او در ميمه شهرت فراواني دارد. سرآلكس محمودفرگوسن او را بهترين بازيكن منچ دنيا ناميده است. رائول به ندرت بازي را به هم زده و در اين زمينه ركورددار است. او اخلاق بسيار خوبي با اطرافيانش دارد وبه كسي فحش نميدهد لذا به او لقب «آقاي لاليگا» داده‌اند. درميمه او را جزو سه بازيكن برتر تاريخ منچ ميمه مي‌دانند...هم‌اكنون به زندگي اين قهرمان منچ باز خواهيم پرداخت:
    
    زندگي يك منچمن بزرگ
    رائول گونزالس بلانكو در 27 ژوئن 1977 در شهرك وحدت دهلران چشم به جهان گشود. از كودكي در كوچه و خيابان‌هاي پر از پشكل شهرك وحدت منچ بازي مي‌كرد. والدينش به علاقه وي پي بردند و او را در باشگاه منچ ميمه ثبت‌نام كردند. او در اين باشگاه به يك منچر ماهر تبديل شد و كم‌كم مربي تيم نوجوانان زرين آباد به او علاقه‌مند شد و رائول را در تركيب فيكس قرار داد.» او به همراه خانواده‌اش در سن 13 سالگي مجبور شد به دليل شغل پدرش(چوپاني) به شهرك انقلاب نقل مكان كند.او بعدها درباره زندگي در شهرك انقلاب گفت: «شانس به من رو آورد كه در دوران نوجواني به شهرك انقلاب رفتم  و از زرين آباد فاصله گرفتم، همين مسئله سبب شد كه پس از كسب مهارتهاي كافي در ادغام بازي پشكل چالكي و منچ دوباره به ميمه پناه ببرم و آن‌جا را خانه خود بدانم و براي هميشه آرامش خود را به دست آورم.»
    گفتني است كه خانواده رائول به‌ويژه پدرش هنوز از هواداران رسمي تيم زرين آباد هستند و با وجود اين‌كه رائول در ميمه بازي مي‌كند، آنها هوادار تيم زرين آباد
مي‌باشند!رائول كه در شهرك انقلاب بهترين بازيكن بود در ميمه هم خوب بازي كرد.... و حالا پس از گذشت 15 سال از آن زمان، رائول فرزند ميمه  لقب گرفته است. در آن زمان «والدنو» بازيكن پتكي  مدير فني باشگاه منچ ميمه بود. او در حال حاضر مدير بخش ورزشي  است، وي درباره رائول مي‌گويد: با ديدن او و اشتياقش براي بازي منچ به ياد جوانان مشتاق پتكي مي‌افتادم. او با انرژي كار مي‌كرد و من در بازي‌ها به او موقعيتي مي‌دادم كه روز به روز پيشرفت كند. من آينده روشن و پرفروغ او را از همان سالهاي ورود به ميمه در چشمانش مشاهده ‌كردم.البته به او سختگيري هم مي‌كردم  و بعضي اوقات لگدي به او ميزدم كه گاهي از دست من عصبي و دلگير مي‌شد. بعد هم از او عذرخواهي مي‌كردم و مي‌گفتم كه آرزو و هدفم تنها موفقيت اوست. او نيز نه تنها با من بلكه با مربي‌هاي ديگر بسيار مودبانه، رفتار مي‌كرد.
    
       رائول نيز در اين زمينه مي‌گويد: گاهي به دوران نوجواني خود فكر مي‌كنم كه چه رفتار كودكانه‌اي با والدانو داشتم و پرخاشگري مي‌كردم و به او ميگفتم كره خر، حتي يادم مي‌آيد چند بار در همان دوران با والدانو جنگ برد هم داشته‌ام. اما او تنها موفقيت و رشد مرا مي‌خواست، نه چيز ديگري...رائول در همان دوران با لادروپ موسياني و ردوندو دهلراني ملاقات و گفتگو داشت. او يك منچر تمام عيار بود، تا اين‌كه با گرفتن بيش از 200  امتيازبه رائول بزرگ و ستاره تبديل شد. با وجود رائول وضعيت اقتصادي باشگاه ميمه هم بهتر شد.سيمزار درباره رائول مي‌گويد: «او يك نابغه است»، هم‌اكنون رائول لقب پرچم ميمه را دارد.» رائول درباره ميمه مي‌گويد: با 15 سال سابقه‌اي كه در اين باشگاه دارم، احساس مي‌كنم تيم ميمه زندگي من است و بدون اين تيم احساس پوچي خواهم كرد.
    رائول در مصاحبه با مجله كيهان بچه ها گفت: در هر تمرين يا بازي چنان كار مي‌كنم كه انگار آخرين بازي‌ام است من بدون توقف فعاليت مي‌كنم.او در زمينه راز موفقيتش به خبرنگار كيهان بچه ها مي‌گويد: از اين‌كه نقطه ضعفم را بشناسم، ناراحت نمي‌شوم، همچنين تمرين زياد مي‌كنم و تغذيه خوبي دارم. استراحت كافي مي‌كنم وتا ميتوانم برنج و مرغ ميخورم مي‌خواهم تا 4 يا 5 سال آينده به بازي ادامه دهم. من از اين‌كه ميان ديگر بازيكنان محبوبيت پيدا كرده‌ام بسيار خوشحالم و هميشه سعي در ارائه تجربيات خود به تازه‌واردها دارم...
    
    ازدواج و چهار فرزند 
    رائول گونزالس در سال 1999 با «مامن سانز» از روستاي بردي ازدواج كرد، حاصل اين ازدواج چهار فرزند مي‌باشد. نام فرزندانش خورخه، هوگو، هكتور و اسكندر است. رائول تولد اسكندر را شيرين‌ترين خاطره زندگي خود مي‌داند. به‌طور كلي او به خانواده‌اش اهميت زيادي مي‌دهد و اوقات فراغت خود را صرف بازي با بچه‌هايش و شركت در پياده روي خانوادگي مي‌كند. او به سينما علاقه‌مند است و هفته‌اي دو تا سه بار به همراه همسرش به سينما مي‌رود وفيلمهاي بروسلي را ميبيند. قدش 81 سانتي‌متر و وزنش 69 كيلوگرم است. به موسيقي محسن نامجو علاقه‌مند است و شكار و تماشاي گاوبازي و بازي‌هاي پلي استيشن 2 از جمله علايق او محسوب مي‌شوند. كتاب مورد علاقه وي شنگول و منگول است. هنرپيشه مورد علاقه‌اش هاشم پاليزبان مي‌باشد. وقتي مي‌خواهد برنامه‌هاي تلويزيوني تماشا كند ترجيح مي‌دهد كه شبكه ايلام رانبيندچون از هوره متنفر است و تمركزش را از دست ميدهد. غذاي محبوبش خايه تماته با پياز و دلستر است. البته او به خرافات هم اعتقاد دارد و قبل از پوشيدن پيراهن گوشه‌اي از شلوارش را به كفش خود مي‌مالد و دورتادور خودش تف ميكندو هميشه اسپن در جيب ميگذارد تا از شر ملاكت در امان باشدو نظرهاي بد از او دور شود.تاكنون به وي پيشنهادهاي زيادي در زمينه بازيگري شده است اما او مي‌خواهد تنها يك منچ باز باقي بماند.او معتقد است با نيروي ذهني و قواي جسماني مطلوب مي‌توان به قله‌هاي بزرگ موفقيت دست يافت. به او بارها پيشنهاد شد كه در برنامه‌هاي تبليغاتي چيتوز به جاي ميمونك چيتوز شركت كند. اما او مي‌گويد: مي‌خواهم اوقات فراغتم را در كنار گرانبهاترين موجود دنيا يعني پسرم اسكندر باشم و با او صحبت كنم و به دنبال كارهاي حاشيه‌برانگيز و جنجالي نيستم البته ناگفته نماند كه رائول عاشق مد است و هر پاپوش يا شلوار جافي جديدي كه مد شود رائول به تن مي‌كند.



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت16:01---20 آبان 1392
مرسی داش خیلی قشنگ بود
پاسخ:lمرسی امین جون فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 29 / 9 / 1391برچسب:, توسط علی پورمند